Page 10 - infoTrend_184_small

This is a SEO version of infoTrend_184_small. Click here to view full version

« Previous Page Table of Contents Next Page »

10 InfoTrend 184/7/2011

U prošlome smo broju InfoTrenda, u razgov-oru s direktoricom Jasminom Sočković, najavili početak aktivnoga djelovanja ILBA Akademije. Na-kon dvogodišnjih priprema počeli su prvi seminari koji trebaju u klasično poslovno obrazovanje stečeno na fakultetima i poslovn-im školama, unijeti duh inovacije i sposobnosti predvođenja. Već se održavaju prvi seminari, a raspoloženje poslovnih i obra-zovnih struktura u odnosu na taj novi pristup poslovnomu obra-zovanju može se naslutiti iz iz-java sudionika „namjenskoga“ okrugloga stola održanoga pod nazivom „Uloga poslovnih akademija i znanstvene zajed-nice u jačanju kompetencija hr-vatskog gospodarstva“. Ovdje iznosimo, slobodnoj jezičnoj, ali ne i činjeničnoj obradbi, glavne naglaske rasprava pojedinih su-dionika.

U raspravi, koju je mo-derirao poznati zagrebački novi-nar Mislav Togonal, sudjelovali su: Davor Majetić (direktor Hr-vatske udruge poslodavaca), Maja Marković Mileusnić (direktorica razvoja organizacije koncerna Agrokor), dr.sc. Gordana Nikolić

(direktorica Poslovne akademije Rijeka), Marko Oltean (voditelj prodaje i odnosa s klijentima portala EduCentar i MojPosao), Hrvoje Balen (član uprave učilišta Algebra), mr. Aleksandar Zemunić (direktor tvrtke Selec-tio kadrovi), prof.dr.sc. Slavko Vidović (direktor ILBA insti-tuta), Jasmina Sočković (direk-torica ILBA akademije) i prisutna publika.

Jasmina Sočković: u našem je fokusu promidžba i širenje znanja svakoga radnika i ukupna poslov-na izvrsnost tvrtke, a ujedno to mora biti primjenjivo i na nove tehnologije i menadžment. Naš je moto Praksa vođena teorijom. Načelo je našega rada integral-nost znanja i vještina, otvorenost za suradnju sa svim poslovnim akademijama i sveučilištima te svrhovitost, odnosno znanja

bitna za praksu. Želimo potaknuti jačanje kroz 3 razine. Pojedinac koji prođe naše programe vrjed-niji je za sebe, za tržište i za svoju tvrtku. Pojačavamo vrijednosti samoga pojedinca, a samim tim pojačavaju se i vrijednosti tvrtke - pojačavamo kompetencije kom-panije i, na kraju, to se odražava i podiže društvene vrijednosti. U krajnju ruku i vrijednosti našega gospodarstva.

Znam li

da neznam

Poruka: Ako tvrtka nije pod napadom konkurenata i tržišta i ako, primjerice, jedan dio javnoga sektora nije u tržišnoj utakmici, onda nema motivacije za učenje. Tvrtke koje su u jakoj tržišnoj utak-mici moraju stalno izobražavati ljude. Jer, ako ljudi ne uče, tvrtka će teško preživjeti na tržištu.

Okrugli stol: ILBA Akademija i znanstvene zajednice u jačanju kompetencija hrvatskoga gospodarstva

Poslovna izobrazba

Jasmina Sočković, direktorica ILBA Akademije

Page 10 - infoTrend_184_small

This is a SEO version of infoTrend_184_small. Click here to view full version

« Previous Page Table of Contents Next Page »