Page 48 - infoTrend_184_small

This is a SEO version of infoTrend_184_small. Click here to view full version

« Previous Page Table of Contents Next Page »

48 InfoTrend 184/7/2011

nastavak. A u njem stoji:

A odaziv je na seminar Marketing otporan na recesiju, održan 18. svibnja u Zagrebu, doista bio velik. U punoj dvorani našli su se

sadašnje prilike izvrsno posjećeno izlaganje.

Na svoj je živopisan način, bez suvišnih tehničkih poje-dinosti, ali zato s mnoštvom primjera iz poslovne prakse, Aleš Lisac nastojao u gle-dateljstvu razbiti neke stare dogme i predrasude i otvoriti novi, prilično ležeran pogled na sadašnjost i budućnost marketinga. Ipak, usprkos velikomu međunarodnomu iskustvu, nije pokazao preve-like sklonosti bezrezervnomu korištenju internetskih društvenih kanala nastojeći očuvati one humanije aspekte tradicionalnoga marketinga. Tko je zapravo magistar Aleš Lisac? Stariji od dvojice braće sa sličnim životnim pozivom, poslijediplom-ski je studij menadžmenta završio na Sveučilištu Clem-son u SAD-u. Aleš je au-tor, predavač, marketinši predavač, poslovni savjetnik tvrtkama u pet država. Svojim djelovanjem, savjetovanjima, predavanjima,

poduzetnika i drugih ljudi, koje zanima uspjeh u poslu i životu općenito.

U Sloveniji Aleš Lisac vodi radionicu “Nemoguće”, najbolje prodavanu marketinšku radionicu u zemlji koju je održao više od 130 puta s preko 5000 sudionika. Dvaput je bio izbran za profesora godine na Gea Collegeu, a 2006. Institut Sofos dodijelio mu je naziv “predavač godine “. Kao marketinški savjetnik Aleš je djelovao u petnaest različnih struko-vnih grana. Aleš slovi i za traženoga pisca pro-dajnih pisama i oglasa. Organizira marketinško natjecanje, jedinstveno po tome da pobjednika ne odlučuje žiri, već pobjednik je onaj koji najviše proda.

Bili smo na seminaru, poželjeli smo saznati kako Aleš Lisac prodaje samoga sebe pa smo mu u tome smislu postavili nekoliko pitanja:

Možete li opisati nekoliko posebno zanimljivih situacija i neke slučajeve iz Vaše prakse, na koje ste posebno ponosni?

Više sam puta u različitim branšama uveo različite promjene koje nisu bile uobičajne za tu branšu. Recimo u Poljskoj sam uveo „vinj-etu“ – umjesto minutnih uveli smo trosatne i

„... Vi spadate među one koji znaju da je za uspjeh u mar-ketingu, prodaji, poslu potreban redovit trening. I zato nam se MORATE pridružiti na najvećem marketinškom preda-vanju u 2011... Dobra 4 sata čistoga marketinškoga zlata! U dobra 4 sata intenzivnoga predavanja otkrit ćete: • 3 savjeta pomoću kojih ćete zajamčeno s upola manje posla napraviti dvostruko više nego do sada.

• Recept s kojim ćete i vi moći za manje od sata sastaviti djelotvoran oglas ili prodajno pismo.

• 2 načina za trenutačno smanjenje vaših dosadašnjih troškova oglašavanja na Internetu.

• Konkretne upute u 6 točaka pomoću kojih ćete pripremiti i izvesti odlučnu prodajnu prezentaciju.

• Kako gotovo sa 100%-tnom vjerojatnošću utvrditi hoće li se vaš proizvod (usluga, novi projekt) prodavati ili ne? Budući da očekujemo velik odaziv, svoju rezervaciju morate potvrditi.“

Page 48 - infoTrend_184_small

This is a SEO version of infoTrend_184_small. Click here to view full version

« Previous Page Table of Contents Next Page »