This is a SEO version of infoTrend_184_small. Click here to view full version
« Previous Page Table of Contents Next Page »184/7/2011 InfoTrend 9
i time omogući da organizacija učinkovito i djelotvorno „proiz-vodi“ najbolja rješenja za sve za-interesirane.
U današnje doba, u uvjetima razvijene komunikacije i dostupne tehnologije, osnovna je kvaliteta proizvoda i usluga koje se nude na tržištu razmjerno uravnotežena. Ako su razlike u onome što kupujemo male, bitnim ostaje od koga to kupujemo, od kakve organizacije želimo kupo-vati ili surađivati u nekom drugom obliku. Kakvi su ljudi koji pre-dstavljaju tu organizaciju? Želimo li se na bilo koji način poistovjetiti s njom i njima? Upravo je jedan od dvaju posljednjih govornika, već navedeni CEO Coca-Cole, Muhtar Kent, dojmljivo prika-zao kako u Coca-Coli, svjesni ograničenja samih proizvoda koje nude na tržištu (više-manje isti kao i drugi), svoj poslovni usp-jeh grade na povjerenju dionika, na dokazivanju da su odgovorniji od svojih konkurenata, otvoren-
Dave Ramsey
Ramsey je poznati autor kn-jiga o financijama. Iz vlasitoga iskustva znade što znači zara-diti i izgubiti bogatstvo pa sada podučava milijune slušatelja svoje radioemisije kako steći financijsku sigurnost. Njegov savjet liderima: Moliti se, mnogo raditi i nikad ne odus-tajati. Zapiši svoje ciljeve. Nastavi raditi u tome smjeru, nastavi učiti i nikad ne posus-taj. Uspjeh se ne može postići preko noći, kornjača uvijek pobjeđuje zeca – polagano i uporno prva stiže na cilj.
Dan Cathy
Cathy je predsjednik jednoga od najvećih obiteljskih biznisa u SAD-u – lanca restorana s oko 1500 franšiza. Njegov je cilj klijentima „pružiti više“. Za sebe kaže da „radi u službi kupaca“ i savjetuje: Idućega mjeseca usredotočite se naučiti više o svojim kupcima i njihovim potrebama tako što ćete provesti više vremena na terenu, telefonski razgovarati s njima i slušati o iskustvima vaših suradnika.
h
znata novinarka na omije i poslovanja. u napisala više knj-adnji sa slavnim su-m Welchom s kojim je ine MBA program u cellor univerzitetom:
k o odlukama koje ovaj mjesec. Odgov-anja – kakve će biti h opcija za sljedećih mjeseci i 10 godina?
Velimir Srića je znalački popunio “vremenske rupe”, do kojih je došlo zbog kračih prekida
komunikacije
ke i ideje, spremniji na sposobni na bezuvjetnu ma svim svojim dionici-
teorijama strateškoga enta za krizna stanja cijska situacija, jačanje je, recesija ...) od tri moguće strategije (inovativnost, rezanje troškova, njega odnosa s klijentima) preporučuje se jačanje njege odnosa s klijentima. Brzo se kretati na tržištu, prići bliže klijen-tima i drugim partnerima, slušati ih i međusobno se savjetovati, ak-tivnosti su koje mogu omogućiti preživljavanje i u izni-mno teškim situacijima tako da se zadrži pov-jerenje drugih i osigura određenu pomoć u skladu s njihovim mogućnostima.
Za ostvarenje toga stra-teškoga pristupa za krizne situa-cije, a primjeren je za veliki broj organ-izacija u RH u uvjetima stagnacije, bitnim će biti kako je uređen odnos organizacije s najbitnijom interes-nom skupinom – djelatnicima. Jesu li zadovoljni, motivirani, obučeni za izazove?
Gostujući u Zagrebu, pri-je nekoliko godina, guru „izvrsnos-ti“ Tom Peters tijekom svojega je izlaganja rekao: „ ... Već mi je dos-ta priče o tome kako je za poduzeće najbitnije zadovoljiti kupce. Kako netko može očekivati da neza-dovoljni djelatnici učine kupce i druge partnere zadovoljnima? Za poduzeće su najbitniji zadovoljni djelatnici koji će potom svoje za-dovoljstvo kroz rad, odnose i rezul-tate prenijeti na druge dionike. ... “.
Cjeloživotno učenje
Da bi djelatnici mogli zadovoljiti osobne interese, interese organ-
izacije i interese svih dionika, da bi pravedno mjerenje njihovog rada uvažili kao sustav motivacije, nužno je da se osjećaju spremnima i odgovornima za izazove poslova koji su im upućeni. U svakome trenutku moraju znati raditi, raditi timski, moraju biti sposobni mije-njati se i učiti na pogrješkama. Ljudi za koje se može reći da znaju raditi primjereno izazovima današnjice i bliže budućnosti su oni koji mogu: sudjelovati u kreiranju budućnosti umjesto samo reagirati na događaje iz prošlosti ili sadašnjosti graditi i potom prihvaćati zajedničko mišljenje.
Osim navedenoga, svoju izvrsnost moraju potvrditi kroz dimeziju timskoga učenja :
razmišljati o složenim pitanjima na način da se otkrije potencijal kojim će nekoliko umova biti inteligentnije od jednoga biti inovativan u
koordinativnome djelovanju doživljavati druge kao kolege i razvijati sinergijske odnose s prakticirati tehniku dijaloga (pristup skladištu zajedničkoga smisla) čime se kreativno ojačava timsko učenje.
Rezultat je timskoga rada i učenja konsenzus usredotočenja i otvara-nja čime se različita gledišta svode pod isti nazivnik i dobiva šira slika u odnosu na pojedina gledišta .
“Ako uspijem sagledati tvoja gledišta, a ti moja, oboje ćemo vid-jeti nešto što sami ne bismo mogli vidjeti.“
Upravo ta rečenica sublimira sve ono što je usredotočenim i upo-rnim sudionicima ponudio Leader-cast 2011. te što se u okviru pro-jekta ILBA akademije kroz slogan PRAKSA VOĐENA TEORIJOM najavljuje polaznicima kao jedna vrsta istraživačkih avantura u različita područja poduzetništva, procesa, znanja i iskustava.
Nikola Nikšić
This is a SEO version of infoTrend_184_small. Click here to view full version
« Previous Page Table of Contents Next Page »