Iz produkcije
Uz suradnju Novene VERN-ovke pobijedile
16.07.2010
Zaragoza, Španjolska
"Ono čime su osvojili stručni žiri i nadmašili konkurenciju na međunarodnom natjecanju Marianne Müller Award 2010., u španjolskoj, zapravo je virtualna šetnja kroz zagrebački hotel Dubrovnik"

Studentice treće godine VERN'ovog studija turizma (ZSM), Natalija Konta i Matea Horvat, koje su se obratile nama za suradnju pri realizaciji njihovog projketa prikaza turističke destinacije, u jakoj su konkurenciji osvojile prvo mjesto na međunarodnom natjecanju Marianne Müller Award 2010., u španjolskoj Zaragozi.
Na natjecanju je sudjelovalo više od 150 turističkih fakulteta iz 39 zemalja.
Ovaj uspjeh ima još veći značaj ako se zna da su u finale ovog prestižnog natjecanja, iz cijele Europe, ušla samo dva studentska tima, među kojima je i ovaj iz VERNA.
Marianne Müller Award je natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva koje od studenata traži inovativan i kreativan pristup te rješenja bazirana na europskoj dimenziji. Organizator natjecanja bila je međunarodna udruga EURHODIP The Leading Hotels School of Europe, a Vernove su studentice na njemu nastupile s temom rada Inovativne strategije za targetiranje međunarodnih turista putem interneta.
Svjesne da se do stranih gostiju najjednostavnije dolazi putem interneta, Natalija i Matea su pod mentorstvom profesora Dubravka Krausa, svoj rad 'prebacile' u 3D virtualno okruženje i temeljile ga na tri 'stupa'.
Ono čime su osvojili stručni žiri i nadmašili konkurenciju, zapravo je virtualna šetnja kroz zagrebački hotel Dubrovnik, putem koje zainteresirani turist dobiva sve informacije o hotelu, kulturnim događanjima i ostalim zanimljivostima. Primjerice, ako se u tom virtualnom okruženju, pogled usmjeri na umjetničku sliku na zidu sobe, korisnik dobiva sve informacije o izložbama u gradu Zagrebu. Ako se pak pogled usmjeri na komad namještaja, korisnik doznaje sve informacije o tom komadu (povijest, proizvođač, itd...). Nakon virtualne šetenje hotelom, slijedi nagradna igra koju može zaigrati svaki 'virtualni posjetitelj' te osvojiti besplatan aranžman u hotelu Dubrovnik u Zagrebu.
Osim toga, Natalija i Matea su se u svom radu osvrnule i na booking putem interneta. Kako turisti najčešće zamjeraju manjku izravnog kontakta u tom segmentu, studentice su cijeli sustav online bookinga i komunikaciju sa korisnicima vodile putem Skypea.
Ovaj uistinu inovativan projekt predstavile su pred brojnim stručnjacima za hotelijerstvo i turizam iz Španjolske, Nizozemske, Velike Britanije i Grčke.
Čestitamo Nataliji i Matei!
Preuzeto sa stranica VERN-a
Virtualne panortame njihovg projketa pogledajti na adresi:
http://novena.hr/hr/novosti/hotel-dubrovnik%2c-zagreb,116.html
Objavjeno još i na stranicama:
Jutarnji list
CRO Portal
Poslovni.hr
EURHODIP