Istražite

zatvorite

english

Projekt: Multimedija centra za posjetitelje Požeška kuća

Klijent: Grad Požega
Usluge: razvoj UX/UI, programiranje multimedijskih aplikacija i interaktivnih projekcija

Za centar za posjetitelje Požeška kuća, koji predstavlja novi tip turističke ponude, gdje se promoviraju ključne turističke atrakcije i na inovativan i multimedijski način prirodna i kulturna nematerijalna baština, izradili smo interaktivne projekcije, multi touchscreen aplikacije i aplikacije analogno-digitalnih izložaka.

Posebnost je igra Dvoboj s barunom Trenkom kao primjer interaktivne instalacije koja za kontroler u igri koristi 3D print kubure iz 18. stoljeća. Prema originalnom predmetu pripremili smo 3D model te ga izradili na 3D printeru BCN3D Sigma X.

 

Poseban dio postava su igre koje koriste multitouch funkcije i interaktivne projekcije

Zabavna igra Dvoboj s barunom Trenkom u kojoj je interaktivnost aplikacije s korisnikom ostvarena pomoću senzora detekcije pokreta i 3D printanom upravljačkom jedinicom u obliku pištolja

Touchscreen aplikacije s multiplayer igrama, kvizovima i drugim zabavnim i edukativnim sadržajima

U ovim instalacijama su predmeti u postavu centra povezani u interaktivne cjeline. Koristeći bicikl ili čepove flaša, posjetitelj pokreće digitalne sadržaje.